Studium na naší škole stojí na 4 základních pilířích:
odborníci z praxe ve výuce
Odborné vyučovací předměty jsou vyučovány tandemově tedy s odborníkem z daného oboru. Odborníci z praxe doplňují teoretickou výuku o zajímavosti a zkušenosti ze svého oboru. Studenti tak mají možnost zažít teorii na praktických příkladech, které dnes firmy běžně řeší. Spojí si tak probíranou látku s reálnými situacemi a lépe ji tak porozumí. Společně s učiteli inovativně propojují teorii s praxí.
důraz na výuku anglického jazyka; výuka v angličtině
Výuka vybraných témat a vyučovacích předmětů probíhá v angličtině. Vybraná témata odborných předmětů se vyučují metodou CLIL v angličtině. Jedná se o metodu výuky, díky které se vyučuje nejazykový předmět pomocí cizího jazyka. Naši studenti díky tomu umí dobře komunikovat v anglickém jazyce.
osobní rozvoj, sociální dovednosti
V rámci jednotlivých předmětů rozvíjíme dovednosti pro život (týmová práce, odolnost vůči stresu, schopnost se přizpůsobovat změnám, komunikační dovednosti a asertivní jednání a podobně). V rámci vyučovacího předmětu Osobní rozvoj si studenti stanovují cíle, poznávají sami se sebe, své silné stránky, věnují se pozitivní motivaci, změně neefektivních návyků, identifikaci svých hodnot a otevírají různá zajímavá témata, která jim otevírají možnosti. Studenti mohou využít školního kariérního kouče, který pomáhá studentům nasměrovat jejich budoucí kariéru. Jsme přesvědčeni, že důležitá je kombinace a rovnováha studijních znalostí a sociálních dovedností. Klademe důraz nejen na praktické dovednosti, ale i na porozumění fungování světa a kritické myšlení. Snažíme se rozeznat potenciál jednotlivých studentů a dále s ním pracovat.
rodinné a bezpečné prostředí školy
Velmi nám záleží na příjemné atmosféře, ve které se studenti vzdělávají. Nízký počet studentů ve třídách učitelům umožňuje individuální přístup ke každému z nich. Učitelé znají své studenty nejen z pohledu jejich výuky, ale znají je osobně. To, že naše studenty dobře známe, nám dává možnost s nimi pracovat podle jejich individuálních potřeb. Napříč ročníky se konají společné akce a školní projekty, což umožňuje spolupráci mezi studenty v rámci celé školy. Jsme jeden tým.